• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر: 89311
سرب+روی

قیمت سرب در بورس فلزات لندن کاهشی و قیمت روی افزایشی شد.

قیمت سرب در «LME» نزولی شد

روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، قیمت سرب در بورس فلزات لندن با کاهش ۱۹ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۷۷ دلار رسید.

قیمت سرب در بورس فلزات لندن روز گذشته دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)، افت ۰٫۹ درصدی معادل ۱۹ دلار را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، سرب دو هزار و ۱۹۶ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۷۷ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، قیمت سرب در «LME» نسبت به هفته قبل، با رشد ۱٫۴ درصدی معادل ۲۹ دلار، از دو هزار و ۱۴۸ دلار به دو هزار و ۱۷۷ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی سرب در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با افزایش ۷۲۵ تنی، از ۲۶۹ هزار و ۶۵۰ تن به ۲۷۰ هزار و ۳۷۵ تن رسید.

روی در مدار صعود قرار گرفت

روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فلز روی در بورس فلزات لندن با افزایش ۳۶ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، دو هزار و ۸۸۲ دلار قیمت‌گذاری شد.

قیمت روی در بورس فلزات لندن روز گذشته دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)، رشد ۱٫۳ درصدی معادل ۳۶ دلار را به ثبت رساند؛ به گونه‌ای که در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، روی دو هزار و ۸۴۶ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۸۸۲ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

همچنین روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، قیمت روی در «LME» نسبت به هفته قبل، با رشد ۳٫۲ درصدی برابر با ۹۰ دلار، از دو هزار و ۷۹۲ دلار به دو هزار و ۸۸۲ دلار به ازای هر تن افزایش یافت.

موجودی روی در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با افزاش ۹۵۰ تنی، از ۲۵۴ هزار و ۴۵۰ تن به ۲۵۵ هزار و ۴۰۰ تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها