شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۴ هزار و ۲۰۷ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۳ هزار و ۹۸۹ تن و تقاضای آن هم ۱۸ هزار و ۷۰۵ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، استایرن منومر، کریستال ملامین، دی اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات و دی اتیل هگزانول با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم عرضه ۵۰۱۶ تن ، تقاضای ۵۷۳۶ تنی داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۴۶ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن به میزان ۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۹۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۹ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند ۱۱۰ تن عرضه و ۳۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۵۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۵۲۵ تومان بود.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم ۱۱۰ تن عرضه و ۲۲۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۲ هزار و ۴۱۳ تومان خریداری کردند.

دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی معامله نشد و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با نرخ پایه داد و ستد شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با عرضه ۵۵۰ تنی به میزان ۱۹۱۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۷۰ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول این مجتمع هم با عرضه ۱۲۱۰ تنی به میزان ۱۷۳۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳هزار و ۲۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۵۸ تومان بود.

در همین حال اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه، زایلین مخلوط  پتروشیمی بندرامام ومنواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها