• ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
  • کد خبر: 10154
سکه

حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با افزایش رو به رو شد و به ۳۱ هزار و ۵۷۰ قرارداد رسید؛ ارزش معاملات آتی نیز ۴ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال ثبت شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، همچنین حجم معاملات آتی سکه طی دو هفته قبل ۲۹ هزار و ۵۱۷ قرارداد بود.

به این ترتیب درمعاملات آتی سکه طی هفته گذشته، سررسید دی سال جاری به عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت به نحوی که معامله گران ۲۵هزار و ۱۴۰  قرارداد را به ارزش ۳هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در این موعد تحویل به ثبت رساندند. در رتبه دوم معاملات آتی سکه، سررسید تازه وارد اسفند امسال با انعقاد ۲هزار و ۳۱۴ قرارداد به ارزش ۳۲۴ میلیارد ریال قرار گرفت. در مکان سوم  بازار آتی نیز قرارداد آبان امسال جای گرفت؛ در این سررسید ۲ هزار و ۱۷۶  قرارداد به ارزش ۲۸۷ میلیارد ریال منعقد شد. قرارداد تحویل اردیبهشت سال جاری نیز با ثبت یک هزار و ۱۴ قرارداد به ارزش ۱۲۲میلیارد ریال در مکان بعدی بازار آتی قرار گرفت. سررسید تیر ۹۶ با ۵۰۷  قرارداد به ارزش ۶۲ میلیارد ریال و قرارداد تحویل شهریور امسال با ۴۱۹ قرارداد به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

معاملات آتی سکه در آخرین روز هفته گذشته

همچنین بررسی معاملات آتی سکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنجشنبه) نشان می دهد در مجموع  ۴هزار و ۲۵۴ قرارداد منعقد شد.

براساس آمار معاملات، سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان، رشد ۰/۱۷ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه در قرارداد تحویل تیر با قیمت یک میلیون و ۲۴۴ هزار تومان رشد ۰/۲۴ درصدی را به ثبت رساند. از سویی دیگر سکه تحویل شهریور با نرخ یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان به فروش رسید و با افزایش ۰/۰۸ درصدی همراه شد. همچنین سررسید آبان ماه سال آینده با نرخ یک میلیون و ۳۲۴ هزار تومان معامله و رشد ۰/۰۴ درصدی را تجربه کرد و سررسید دی ماه هم با قیمت یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان معامله شد و رشد ۰/۱۹ درصدی را به ثبت رساند. در پایان سررسید اسفندماه سال ۹۶ باقیمت یک میلیون و ۴۲۷ هزارتومان معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها