تالار معاملات بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در معاملات روز دوشنبه ۸ خرداد ماه با معامله انواع محصول به کار خود پایان داد و برای اولین بار معامله خودرو سراتو را تجربه کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در معاملات امروز ۶۰ تن آلومینیوم، ۴ کیلوگرم شمش طلا زر معدن اختران و ۱۲۶ هزار و ۱۴۷ تن انواع تختال، سبد میلگرد و ورق در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد و ۸۰ هزار و ۴۱۵ تن تختال، سبد میلگرد و انواع ورق نیز از طریق سیستم مچینگ به ثبت رسید.

امروز همچنین برای اولین بار ۵۰ دستگاه خودرو سراتو شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه و به قیمت ۸۷ میلیون تومان معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز داد و ستد ۱۰۰ تن ذرت دانه ای، ۱۰۰ تن روغن خام آفتابگردان، ۴ هزار و ۱۰۰ تن شکر سفید، ۵ هزار و ۷۰۰ تن گندم خوراکی را تجربه کرد. علاوه بر این ۲۳ هزار و ۶۷۷ تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار معامله شد.

فروش ۸ هزار و ۶۶۳ تن قیر، ۱۳ هزار تن لوب کات پالایشگاه نفت تهران، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن وکیوم باتوم و ۱۱  هزار و ۴۰۵ تن مواد پلیمری از داد و ستد های امروز تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بود.

امروز همچنین داد و ستد ۵ هزار و ۵۵۰ تن قیر و یک هزار تن وکیوم باتوم در تالار صادراتی مشاهده شد و بازار فرعی نیز فروش ۱۰۰ تن شیر خشک را تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها