پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۱ هزار و ۳۶۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۳ هزار و ۴۰۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۷ هزار و ۹۷۴ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری،  پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی با ۲۵۲ تن عرضه ۴۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۲۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۳۳ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم با ۶۶۰ تن عرضه ۱۷۸۲تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۳ هزار و ۹۸۲ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C نویدزرشیمی هم با ۳۱۵ تن عرضه به میزان ۱۱۴۰۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۵۹ تومان رقم خورد.

در همین حال  پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال وارد سیتسم مچینگ شد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با ۱۰۰۸ تن عرضه ۱۶۵۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۲۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۸۸ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن های، پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N پتروشیمی مارون با ۲۲۰۰ تن عرضه ۵۲۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۵۸ تومان بود.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ پتروشیمی شازند با ۱۰۰۰ تن عرضه ۲۸۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۱۵ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۴ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری کردند.

در همین حال پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۴B۰۴UV پتروشیمی لرستان با حجم ۴۸ تن و نرخ پیاه ۳ هزار و ۷۲۶ تومان معامله شد، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها