گندم

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه میزبان عرضه ۲۶۵ هزار تن گندم استان های کردستان، کرمانشاه، سمنان، البرز، ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس وگلستان است که از این میزان ۲۶۱ هزار تن آن گندم خوراکی و ۴ هزار تن آن گندم دوروم است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز ۱۰ هزار و ۳۴۹ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی، ۶۳ تن عدس درشت، ۲ هزار و ۷۷۵ تن شکر سفید، ۳۰۰ تن روغن و ۵۰۰ تن ذرت دامی نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۰ هزا رتن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو  است.

علاوه براین تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۱۷ هزار و ۳۰۰ تن قیر و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی را تجربه می کند.

بر اساس این گزارش، ۱۰۰ هزا رو ۹۵۴ تن وکیوم باتوم،قیر، لوب کات، گوگرد و مواد شیمیایی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز میزبان عرضه ۲۱۳ تن ضایعات فلزی، یک هزار تن کنسانتره فسفات و ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها