کراپ‌شده - امیر حمیدنیا

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امیر حمیدنیا در خصوص  پذیرش واحدهای صنعتی  در بورس کالا افزود: این واحدها می توانند برای تسریع در فروش محصولاتشان در بورس کالا حضور یابند.

وی برخورداری از معافیت مالیاتی ، سهولت و سرعت پذیرش ، معرفی شرکت به آحاد جامعه از مزایای  فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط  در بورس کالا اعلام کرد.

حمیدنیا اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت تامین منابع مالی و سرمایه گذاری صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی زنجان آمادگی خود را برای حضور در بورس کالا اعلام  کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است.

حمیدنیا در ادامه اظهار کرد: امکان تامین مالی ارزان قیمت از محل فروش سهام و جذب سرمایه گذاران جدید از مزایای عرضه سهام در فرابورس است.

وی با اشاره به شرایط سخت دریافت تسهیلات بانکی خاطر نشان کرد: فرابورس برای تامین نقدینگی و رونق این واحدها جایگزین مناسبی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: معرفی و تبلیغ در تابلو بورس به صورت رایگان در کنار شرکت های بزرگ و معتبر، اعتبار بخشی به شرکت و مالک آن، امکان انتشار انواع اوراق قرضه و امکان انتقال مالکیت سهام برای شرکتها در حداقل زمان و هزینه بخشی از مزایای حضور واحدهای کوچک در بورس است.

حمیدنیا در پایان گفت: مهمترین شرط ورود این واحدها به فرا بورس داشتن شفافیت مالی و اطلاعاتی است.

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان جزو بنگاههای کوچک و متوسط است.

منبع: پیام ملت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها