نمودار طلا

طلای جهانی در این تحلیل نگاهی داریم به سناریوهای احتمالی آبشده طلا و سکه نقدی طی هفته جاری.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته گذشته طلا داخلی رو به افزایش بود و این روند موجب شد قیمت آبشده طلا با رشد ۲ هزارتومان و سکه نقدی با رشد ۵ هزارتومانی مواجه شود. قیمت ها در حال حاضر در سقف قیمتی ماه اخیر قرار دارد و دیده می شود شکست و عدم شکست سقف قیمتی می تواند اهداف مشخصی برای این هفته داشته باشید.

تحلیل آبشده نقدی در هفته جاری

در تحلیل گذشته اشاره بر شکست صعودی ۴۹۶۰۰۰ بود که با شکست آن توانست به اهداف ۵۰۰۰۰۰ - ۵۰۲۰۰۰ دست پیدا کند و در حال حاضر مقاومت کلیدی ۵۰۲۰۰۰ و حمایت ۴۹۶۰۰۰ است و در صورت عدم شکست ۵۰۲۰۰۰ در هفته جاری انتظار کاهش به سمت ۵۰۰۰۰۰ - ۴۹۶۰۰۰ و شکست ۵۰۲۰۰۰ احتمال رشد به سمت ۵۰۴۰۰۰ - ۵۰۶۰۰۰ وجود دارد.

تحلیل آبشده شنبه ای در هفته جاری

با توجه به تحلیل هفته گذشته که قیمت با شکست صعودی ۵۰۰۰۰۰ مواجه بود که توانست به هدف ۵۰۲۰۰۰ خود برسد و در حال حاضر مقاومت کلیدی ۵۰۳۰۰۰ و حمایت ۵۰۰۰۰۰ است و عدم شکست ۵۰۲۰۰۰ در هفته جاری احتمال کاهش قیمت به سمت ۵۰۰۰۰۰ الی ۴۹۶۰۰۰ وجود دارد.

و درصورت شکست ۵۰۳۰۰۰ انتظار رشد قیمت به سمت ۵۰۳۰۰۰ و ۵۰۴۰۰۰ وجود دارد.

تحلیل سکه نقدی در هفته جاری

در سکه نقدی با توجه به تحلیل ارائه شده قیمت با رشد ۵ هزارتومانی مواجه بود و مقاومت هفته جاری ۱۲۱۷۰۰۰ و حمایت ۱۲۱۲۰۰۰ الی ۱۲۱۰۰۰۰ است که شکست صعودی ۱۲۱۷۰۰۰ احتمال رشد به سمت ۱۲۱۹۰۰۰ و ۱۲۲۲۰۰۰ وجود دارد. و در هفته جاری در صورت رویت اهداف با عدم شکست ۱۲۲۵۰۰۰ انتظار برگشت قیمت به سوی قیمت های ۱۲۱۷۰۰۰ - ۱۲۱۵۰۰۰ وجود دارد.

منبع: طلا چارت


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها