• ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر: 10957
تحلیل تکنیکال اونس طلا

در این تحلیل نگاهی داریم به سناریوهای احتمالی اونس طلا طی هفته جاری.

تحلیل تکنیکال اونس طلا

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،طی هفته گذشته اونس طلا با کاهش ۲۲ دلار روبرو بود که توانست از ۱۲۵۸ به ۱۲۳۶ دلار کاهش پیدا کند و دیده می شود که در حال حاضر احتمال کاهش قیمت بیشتر وجود دارد.

در نمودار روزانه اونس طلا دیده می شود که قیمت با سناریو کاهشی همچنان همراه است اما تشکیل یک کف قیمتی مستحکم در محدوده ۱۲۴۰ داده است که بارها به زیر ۱۲۴۰ هم نفوذ کرده اما توانایی بستن کندل زیر آن سطح را نداشته است و به هرحال چیزی که مهم خواهد بود سطوح کلیدی است لایه حمایتی تایم روزانه ۱۲۴۲ الی ۱۲۳۵ و لایه مقاومتی ۱۲۵۸ الی ۱۲۶۳ است و اونس طلا با شکست سطوح حمایت مقاومت روزانه می تواند حرکت کند و اهداف شکست های سطوح ذکر شده اهداف مشخصی دارد.

سناریوهای احتمالی اونس طلا

سناریو فعلی: با پایداری قیمت در بالای لایه حمایتی روزانه احتمال افزایش قیمت و شکست مقاومت روزانه وجود دارد، درواقع بعد از پایداری قیمت در بالای ۱۲۳۵ اونس طلا توانایی افزایش را داراست و در مرحله اول به محدوده ۱۲۵۸ می تواند افزایش پیدا کند، و در میان مدت چنین است.

سناریو شکست لایه حمایتی: چنانچه قیمت با شکست ۱۲۴۰ الی ۱۲۳۵ مواجه باشد و یا قیمت در زیر این لایه قرار گیرد احتمال کاهش بیشتر برای رسیدن به تقاضایی حقیقی وجود دارد و میتواند اهدافی همچون ۱۲۳۰ - ۱۲۱۸ و الی ۱۲۱۰ را رویت کند.

سناریو برگشتی: چنانچه قیمت در محدوده ۱۲۱۰ الی ۱۲۰۰ قرار گیرد در مرحله اول احتمال حمایت و تشکیل تقاضا برای برگشت به سمت ۱۲۴۰ - ۱۲۶۳ وجود دارد.

سناریو شکست لایه مقاومتی: چنانچه قمیت با شکست لایه مقاومت ۱۲۵۸ الی ۱۲۶۳ مواجه باشد احتمال شکل گیری سناریو افزایشی به اهداف ۱۲۷۰ - ۱۲۸۰ - ۱۲۹۰ وجود دارد.

منبع: طلا چارت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها