سکه-طلا.jpg

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۷ هزار و ۴۴۲ قرارداد رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال ارزش معاملات نیز به ۹۷۸ میلیارد ریال رسید.این در شرایطی است که روز گذشته در بازار نقدی، قیمت سکه با روند نزولی قیمت همراه شد. به این ترتیب بازار سکه آتی نیز همسو با بازار نقدی روندی منفی داشت.

در بازار نقدی طلا، سکه تمام طرح جدید با کاهش به یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم به ۱۱۳ هزار و ۵۷۴ تومان رسید.همچنین نیم سکه با کاهش با قیمت ۶۴۴ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه هم به قیمت ۳۷۶ هزار تومان رسید.

به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، هر ۵ سر رسید سکه در بورس کالای ایران افت کردند، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال ۹۶ با ۰.۰۳ درصد افت با رقم یک میلیون و ۲۱۲ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه کاهش ۰.۰۹ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز یکشنبه ۰.۴۴ درصد کاهش داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با ۰.۳۹ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۲۹۵ مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز یکشنبه با افت ۰.۴۵ درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و ۳۲۶ هزار تومان خریداری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها