پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۴ هزار و ۲۳۱ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۱ هزار و ۱۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۸ هزار و ۸۷۱ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی شازند با ۵۰۰ تن عرضه ۱۲۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۲۸۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۸۲۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lجم با ۱۴۳۰ تن عرضه ۳۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا۳ هزار و ۷۶۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۲ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rجم هم با۶۶۰ تن عرضه ۱۲۹۸ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین نرخ خرید ۳ هزار و ۸۱۱ تومان معامله کردند.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK پتروشیمی رجال هم با ۳۹۹ تن عرضه ۶۷۲ تن تقاضا داشت، نرخ پایه این کالا ۳ هزار و ۷۶۲ تومان بود. معامله گران این کالا را با نرخ ۳ هزار و ۸۰۲ تومان خریداری کردند.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی با ۴۲۰ تن عرضه ۹۸۴۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید این کالا هم ۴ هزار و ۶۹۸ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰L جم هم با ۲۲۰ تن عرضه ۸۵۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۷۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۰۳ تومان رقم خورد.

عرضه کود اوره پتروشیمی شیراز در بورس کالا

در همین حال فردا برای دومین بار کود اوره صادراتی پتروشیمی شیراز در بورس کالا عرضه می شود.

براساس این گزارش، این محصول در قالب کیسه های ۵۰ کیلوگرمی و با حجم ۲ هزارتن در بورس کالای ایران عرضه خواهد شد .

پتروشیمی شیراز با هدف تداوم صادرات کود اوره گرانوله تولیدی خود در نظر دارد تا ۲ هزار تن از این محصول را در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه کند.

عرضه اولیه کود اوره صادراتی پتروشیمی شیراز که به مقصد کشور افغانستان صادرشد این محصول با قیمت پایه ۲۴۸ دلار درهر تن درتالار صادراتی عرضه شده بود و حجم عرضه این محصول ۲۰۰ تن و تقاضای آن هم ۲۰۰ تن رقم خورد، این کالا با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها