شهرک

تامین مالی،‌ کشف نرخ عادلانه کالا، جبران خسارت فروشنده با خریدار، ایجاد اطمینان در بین طرفین معامله و مشوق های مالیاتی از جمله مزایای حضور در بورس کالاست.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز معرفی واحدهای صنعتی این استان به بورس کالا و فرابورس ایران خبر داد.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهارکرد: در راستای همکاری مشترک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بورس کالا و فرابورس ایران، حوزه معاونت صنایع کوچک این شرکت آمادگی معرفی واحدهای متقاضی به بورس را دارد.

وی ادامه داد: تامین مالی،‌ کشف نرخ عادلانه کالا، جبران خسارت فروشنده با خریدار، ایجاد اطمینان در بین طرفین معامله و مشوق های مالیاتی از جمله مزایای حضور در بورس کالاست.

نیرومند اسکویی اضافه کرد: ‌از مزایای حضور واحدهای تولیدی در فرابورس هم می توان به امکان عرضه بخشی از سهام شرکت در تابلو فرابورس، تامین مالی آسان و ارزان، افزایش نقد شوندگی سهام، بهره مندی از معافیت های مالیاتی و معرفی شرکت و محصولات به طیف وسیعی از اقشار جامعه و افزایش اعتبار شرکت اشاره کرد.

وی گفت: متقاضیان و مدیران واحدهای تولیدی استان می توانند با مراجعه حضوری به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی نسبت به ارایه درخواست در این زمینه اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها