سکه

در جریان معاملات روز گذشته بازار آتی سکه در بورس کالای ایران سرمایه گذاران تعداد ۹۳۳۲ قرارداد را به ارزشی بیش از ۱۲۸۰ میلیارد ریال معامله کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،طی معاملات دیروز بازار آتی سکه، هر قرارداد سکه تحویل شهریور ماه با ۱۹۱ قرارداد معامله شد و افت قیمت ۰.۴۵ درصدی را تجربه کرد و به قیمت ۱۲ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال خرید و فروش شد.

سکه تحویل آبان ماه نیز با ۱۳۵ قرارداد معامله شده و ۲۷۴۳ موقعیت باز، شاهد کاهش ۰.۳۷ درصدی قیمت بود تا به بهای ۱۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال مورد معامله قرار گیرد.

هر قرارداد سکه طلا تحویل دی ماه نیز به قیمت ۱۳ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال داد و ستد شد و با ۲۳۸ قرارداد، افت ۰.۵۲ درصدی را در قیمت خود به ثبت رساند. تا پایان معاملات دیروز سرمایه گذاران بازار آتی سکه در این سررسید در مجموع ۳۷۲۲ موقعیت باز معاملاتی در اختیار گرفتند.

قیمت سکه تحویل اسفند ماه نیز با ۱۲۶۸ قرارداد معامله شده، کاهش ۰.۵۳ درصدی را شاهد بود و به قیمت ۱۳ میلیون و ۴۶۵ هزار ریال خرید و فروش شد.

در سررسید اردیبهشت ماه سال ۹۷ نیز هر قرارداد آتی سکه به ارزش ۱۳ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال معامله شد و قیمت سکه تحویل این ماه افت ۰.۴۹ درصدی را برای خود ثبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها