پتروشیمی فجر

حجم معاملات محصولات شیمیایی ۱۲ هزار و ۱۴۲ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۹ هزار و ۴۹۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۷ هزار و ۲۸۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی ، دی اتیل هگزانول، منومر وینیل استات و زایلین مخلوط با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه با ۵۰۰ تن عرضه ۶۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۸۸۵ تومان بود، اما نهایتا این کالا با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

منو اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۴۴۰ تن عرضه ۶۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۹۳ تومان بود، نهایتا این کالا نیز با قیمت پایه توسط کارگزاران خریداری شد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروازید هم با حجم ۱۱۰ تن و با قیمت پایه معامله شد.

 در همین حال دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰۰ تن عرضه ۲۶۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۶۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۰۵ تومان رقم خورد.

همچنین منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۶۶۰ تن عرضه ۳۴۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۰۵ تومان رقم خورد.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۱۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۳۰۸ تومان بود.

در همین حال منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند، اسیداستیک پتروشیمی فن آوران و منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها