سکه

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۸ هزار و ۵۱ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در بازار نقدی طلا، روز شنبه، سکه تمام بهار آزادی به کانال یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان نزدیک شد، ولی دلار به نوسانات محدود در آستانه ۳ هزار و ۸۱۰ تومان ادامه داد.

رشد بهای اونس در بازارهای جهانی و نزدیک شدن آن به مرز هزار و ۳۰۰ دلار از دلایل افزایش قیمت سکه در بازار نقدی بود. طلای جهانی روز جمعه به بهای هزار و ۲۸۹ دلار رسید. رشد اونس، قیمت سایر سکه‌ها و ارزش طلا در بازار داخلی را بالا برد.

در همین حال در معاملات آتی سکه در روز گذشته ، هر ۵ سررسید روند مثبتی را همسو با بازار نقدی طی کردند ، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید شهریورماه سال ۹۶ با ۰.۲۱ درصد رشد به رقم یک میلیون و ۲۴۴ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه آتی سررسید آبان ماه نیز رشد  ۰.۳۲ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۱۹ هزار تومان خریداری شد که نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۰.۳۸ درصد افزایش داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل اسفند ماه نیز با ۰.۵۱ درصد افزایش قیمت با رقم یک میلیون و ۳۵۶ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.همچنین قرارداد سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۵ درصد افزایش با رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزارتومان داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها