نساجی

امروز حجم معاملات محصولات پلیمری ۸ هزار و ۹۰۱ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۱ هزار و ۲۶۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۶ هزار و ۴۶۹ تن بود.

به این ترتیب در گروه پلی پروپیلن های نساجی، پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L جم با ۱۴۵۲ تن عرضه، ۳۱۶۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۷۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با ۱۰۵ تن عرضه ۳۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۵ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Gپتروشیمی مارون با ۵۰۶ تن عرضه ۱۱۸۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۹ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی C۳۰Sاین مجتمع هم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۲۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۸۸ تومان رقم خورد.

همچنین در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰L جم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۱۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۸ تومان و میانگین نرخ خرد آن هم ۴ هزار و ۳۷۱ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون با ۴۴۰ تن عرضه ۱۳۰۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۶۱ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸R جم هم با ۵۹۴ تن عرضه ۷۹۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۴۵ تومان رقم خورد.

درهمین حال در گروه پلیمری ها، پلی اتیلن سنگین بادیBL۳ و پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها