شیمیایی

مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۹ مرداد و ۵ شهریور نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به متانول و تولوئن دی ایزوسیانات با ۷ درصد رشد نسبت به هفته گذشته است.

در ادامه منواتیلن گلایکول نیز نسبت به هفته گذشته ۴.۳ درصد رشد قیمت داشت، این کالا از رقم ۲ هزار و ۸۹۹ تومان به ۳ هزار و ۲۴ تومان رسیده است.

همچنین ایزوبوتانول نیز با ۳.۲ درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته در رتبه بعدی بیشترین افزایش قیمت ها قرار دارد، این کالا از رقم ۲ هزار و ۶۹۴ تومان به ۲ هزار و ۷۸۲ تومان رسیده است.

همچنین آروماتیک سنگین نیز با ۲.۵ درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته به رقم ۲ هزار و ۳۷ تومان رسیده است.

در ادامه استایرن منومر با ۱.۸ درصد، سودمایع با ۱.۶ درصد و پارازایلین با ۱.۲ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل قرار دارند.

همچنین اورتوزایلین و زایلین مخلوط نیز با ۱ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل به ترتیب به رقم های ۲ هزار و ۳۷۷ و ۲ هزار و ۳۷۵ تومان رسیدند.

اوره صنعتی و پریل هم به ترتیب ۱.۲ و ۰.۵ درصد رشد قیمت داشتند، همچنین کریستال ملامین و بنزن نیز ۰.۵ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

در همین حال اسیداستیک با ۲.۵ درصد افت قیمت به رقم یک هزارو ۵۰۳ تومان رسید، این کالا هفته قبل یک هزر و ۵۴۲ تومان قیمت گذاری شده بود.

قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ پایه محصولات پتروشیمی در هفته جاری با ۰.۶ درصد رشد روبه رو شد و به رقم ۳ هزار و ۸۲۸ تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها