نساجی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۰ هزار و ۳۴۷ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۱ هزار و ۶۵۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۳ هزار و ۱۱۱ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L جم با ۵۵۰ تن عرضه ۴۶۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰Jجم با ۲۲۰ تن عرضه ۱۰۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۴ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون با۹۶۸ تومان عرضه ۳۷۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۴ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rاین مجتمع هم با ۱۱۰۰ تن عرضه ۴۲۶۸ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت خرید این کالا هم ۴ هزار و ۲۵۲ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم با ۹۰۳ تن عرضه ۳۵۹۱ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزارو ۲۹۱ تومان خریداری کردند.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی با ۱۰۵ تن عرضه ۶۵۱ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۴ هزارو ۲۹۱ تومان داد و ستد شد.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰L جم با ۶۶۰ تن عرضه ۷۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۳۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸Rجم هم با ۶۶۰ تن عرضه ۱۴۰۸ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین نرخ ۴ هزار و ۵۰۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MAنویدزرشیمی هم با ۱۶۸ تن عرضه ۲۳۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۳۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۶۸ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها