پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۶ هزار و ۱۵۴ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۵ هزار و ۴۲۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۳ هزارو ۵۰۳ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیل هگزانول، اسیداستیک، منومروینیل استات، زایلین مخلوط و اسیدترفتالیک با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰۰ تن عرضه ۱۹۹۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۵۳۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۸۰ تومان رقم خورد.اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با ۱۱۰۴ تن عرضه ۱۳۳۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۶۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم یک هزارو ۶۲۲ تومان بود.

همچنین منومروینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۶۶۰ تن عرضه ۲۷۶۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۵۰ تومان بود، معامله گران این کالا را نهایتا با قیمت پایه معامله کردند.در همین حال اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با ۲۰۰ تن عرضه ۱۷۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزارو ۵۸۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۸۴۳ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون و شازند و آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه هم وارد سیستم مچینگ شدند.

عرضه پلی پروپیلن های نساجی و شمیایی جم

در همین حال امروز در تالار پتروشیمی، پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی جم و پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ پتروشیمی شازند هم عرضه شد.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸Rجم با ۳۳۰ تن عرضه ۳۶۷۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۶۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۹۱۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰Lهم ۶۶۰ تن عرضه و ۳۲۳۴ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۲۸ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R با ۴۴۰ تن عرضه ۱۳۴۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۹۴۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۳۳۶ تومان بود.

پلی اتیلن سبک فیلم ۲۱۰۲TX۰۰ پتروشیمی لاله هم در گروه محصولات پلیمری وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها