شیمیایی

مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۱۹ و ۲۶ شهریورماه نشان می دهد که برخی از کالاها با افزایش و تعدادی محدودی نیز با کاهش روبه رو شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به سودمایع با ۵.۶ درصد رشد نسبت به هفته قبل است، این کالا از رقم ۸۲۷ تومان به ۸۷۳ تومان رسیده است.

در رتبه دوم متانول با ۴.۵ درصد افزایش نسبت به هفته قبل قراردارد، این کالا به رقم یک هزار و ۱۳۳ تومان رسیده است.

همچنین اسیداستیک نیز با ۳.۴ درصد افزایش قیمت در رتبه بعدی افزایش قیمت ها قرار دارد، این کالا ۵۵ تومان نسبت به هفته قبل گران شده است.

در ادامه تولوئن دی ایزوسیانات نیز با افزایش ۲.۷ درصدی نسبت به هفته گذشته روبه رو شده است.

همچنین دی اتیل هگزانول، نرمال بوتانول، اسیدترفتالیک و در گروه گازها، گاز پروپان، بوتان و گاز مایع صنعتی نیز روندی افزایشی داشتند.

در همین حال برخی از محصولات در گروه شیمیایی ها با کاهش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، استایرن منومر درصدر این کالاها با ۴ درصد افت قیمت قراردارد، این کالا به رقم ۴ هزار و ۷۶۳ تومان رسیده است.

همچنین منواتیلن گلایکول با ۳.۵ درصد افت نسبت به هفته قبل در رتبه دوم قراردارد، این کالا به رقم ۳ هزار و ۲۵۷ تومان رسیده است.

در ادامه دی اتیلن گلایکول با ۲.۱ درصد افت نسبت به هفته گذشته به رقم ۲ هزار و ۹۱۱ تومان رسیده است.

همچنین پارازایلین، بنزن، اورتوزایلین، زایلین مخلوط و آروماتیک سنگین نیز با افت قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند.

در محاسبه قیمت پایه محصولات شیمیایی نرخ دلار نیز با ۰.۴ درصد رشد از رقم ۳ هزارو ۸۷۹ تومان به ۳ هزارو ۸۹۶ تومان رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها