پتروشیمی

معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران ۳۳ هزار و ۷۶۹ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۴۴ هزار و ۸۵ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۶۶ هزار و ۵۱۴ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی همچنان مورد توجه قرار داشتند و با رقابت خریداری شدند. همچنین برخی گریدهای پلی اتیلن ترفتالات بطری، پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ و برخی از گریدهای پی وی سی با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شدند. با این حال بازار محصولات پلیمری با توجه به نزدیکی به ماه محرم و رشد قیمت برخی از گریدها طی هفته های اخیر و عدم کشش در بازار سبب شده تا شاهد معاملات آرام تری در تالار پتروشیمی باشیم.

در گروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Sپتروشیمی شازند با ۳۰۰ تن عرضه ۱۵۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۷۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۲۶ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R این مجتمع هم با ۷۰۰ تن عرضه ۴۹۶۰ تن تقاضا داشت، این کالا با نرخ ۴ هزار و ۳۷۶ تومان توسط معامله گران خریداری شد.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری، گرید ۷۸۱ با ۵۰۶ تن عرضه ۲۴۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت خرید آن ۳ هزار و ۹۶۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۸۹ تومان رقم خورد. گرید ۸۲۱ نیز با ۲۰۰۲ تن عرضه ۴۹۶۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزارو ۱۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۵۰ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن های سبک فیلم، گرید ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۴۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۳۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۰۸ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۴B۰۴UV پتروشیمی لرستان، پلی اتیلن سبک خطی ۲۲B۰۱ پتروشیمی مهاباد، پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی مارون، پلی استایرن انبساطی ۲۰۰ تبریز، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند و پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها