آتی سکه

بازیگران معاملات آتی سکه طی هفته گذشته ۵۲هزار و ۸۲۵ قرارداد به ارزش ۷ هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال را در بورس کالای ایران منعقد کردند که قرارداد تحویل تیرماه سال آینده، پرطرفدارترین سررسید بازار بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بررسی جزییات معاملات هفته گذشته بازار آتی سکه نشان می دهد که طبق روال همیشگی معاملات، بیشترین حجم و ارزش بازار به دورترین سررسید اختصاص داشت به طوریکه معامله گران در قرارداد تیر ماه سال آینده یعنی حدود ۱۰ ماه آینده ۳۵ هزار و ۲۹ قرارداد را به ارزش ۴ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال مورد دادوستد قرار دادند. در دومین سررسید فعال سال ۹۷ یعنی قرارداد اردیبهشت سال آینده نیز ۱۳ هزار و ۸۱۸ قرارداد به ارزش یک هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال منعقد شد. همچنین به ترتیب در سه سررسید فعال امسال، یک هزار و ۶۷۶ قرارداد برای تحویل اسفندماه به ارزش ۲هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال، ۵۲۱ قرارداد برای تحویل دی به ارزش ۶۸۶ میلیارد ریال و یک هزار و ۷۸۱ قرارداد برای تحویل آبان ماه امسال به ارزش ۲ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال به ثبت رسید.  

از معاملات پنجشنبه چه خبر؟

اما نگاهی به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته –پنجشنبه- نشان می دهد که در مجموع ۹ هزار و ۹۴۵ قرارداد به ارزش یک هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال روی تابلوی معاملات ثبت شد. در این روز بهای سکه در سررسید آبان ماه یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، سررسید دی یک میلیون و ۳۰۸ هزار تومان، سررسید اسفند امسال یک میلیون و ۳۴۲هزار تومان، سررسید اردیبهشت سال آینده یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان و در آخر بهای سکه در سررسید تیرماه سال ۹۷ با قیمت یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها