صندوق

پذیره نویسی صندوق سرمایه‌ گذاری قابل معامله زرافشان امید ایرانیان از امروز ۱۵ مهر ماه به مدت ۵ روز کاری در بورس کالای ایران آغاز شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»پذیره نویسی این صندوق که از نوع صندوق های سرمایه گذاری در گواهی سپرده سکه طلا و اوراق مشتقه سکه طلا است، از امروز آغاز شده و تا تاریخ ۱۹ مهر ماه ادامه دارد.

تاریخ تمدید احتمالی دوره پذیره نویسی از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه جاری به مدت ۵ روز و تعداد واحدهای سرمایه گذاری قابل انتشار آن ۱۰۰ میلیون واحد و تعداد واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی ۹۹ میلیون واحد به ارزش اسمی هر واحد ۱۰ هزار ریال اعلام شده است که در صورت پذیره نویسی حداقل ۹ میلیون واحد سرمایه گذاری عادی (۹۰ میلیارد ریال)، پذیره نویسی این صندوق تکمیل شده و مورد تایید خواهد بود.

معاملات ثانویه واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله زر افشان امید ایرانیان نیز پس از اتمام دوره پذیره نویسی و ثبت صندوق، در بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران آغاز می شود.

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری قابل معامله زرافشان امید ایرانیان معاف از مالیات بوده و کارمزد آن مشابه کارمزد معاملات است.

موسس، مدیر و بازارگردان این صندوق قابل معامله در بورس، شرکت تأمین سرمایه امید بوده و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهبین، متولی آن است. موسسه حسابرسی شاخص اندیشان نیز مسئولیت حسابرسی آن را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها