بورس

طی هفته منتهی به ۲۰ مهرماه، ۵۴۵ هزار و ۳۴۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که رشد ۶۵ درصدی حجم و ۸۱درصدی ارزش معاملات نسبت به معاملات هفته ما قبل به ثبت رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی سومین هفته مهر در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۳۴ هزار و ۲۶۵ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار، ۲ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۵ هزار و ۹۱۳ تن فولاد، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵ هزار و ۶۴۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۰ تن روی و ۱۰ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۴۵ هزار و ۲۷۴ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۲۸ هزار و ۴۱۸ تن قیر، ۶۲ هزار و ۹۷۷ تن مواد پلیمری، ۹۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۰ هزار تن لوب کات، ۲۰ هزار و ۸۷۵ تن مواد شیمیایی، ۱۲ هزار و ۹۶۰ تن گوگرد، ۸۰۵ تن روغن پایه و اسلاک واکس، یک هزار تن سلاپس وکس و همچنین ۲ هزار و ۲۳۸ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در سومین هفته مهر، شاهد معامله ۶۴ هزار و ۲۲۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷۴۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۱ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۱۰ هزار و ۲۵۰ تن شکر سفید، ۲۲۵ تن جو دامی و همچنین ۲ هزار تن کنجاله مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۷۷۵ تن کنسانتره فسفات، ۴۱۴ تن ضایعات فلزی، ۳۵۰ تن ضایعات آهنی، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو و همچنین ۲۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها