دلار

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۶ و ۲۳ مهرماه نشان می دهد که اکثر محصولات روندی افزایشی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، با توجه به افزایش قیمت دلار در هفته اخیر، قیمت پایه اکثر محصولات پلیمری در هفته جاری افزایش داشت، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری، پلی اتیلن سنگین فیلم با ۱.۸ درصد افزایش به رقم ۴ هزار و ۳۵۸ تومان رسید.

در رتبه بعدی بیشترین افزایش قیمت های پایه پلی اتیلن سنگین بادی با ۱.۷ درصد افزایش به رقم ۴ هزار و ۳۱۹ تومان رسید.

همچنین در ادامه پلی استایرن معمولی، پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۸۰  و پی وی سی ها نیز با ۱.۶ درصد رشد نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند.

پلی اتیلن های ترفتالات بطری و پلی اتیلن سنگین دورانی هم با افزایش ۱.۴ درصدی نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند، به طوری که بطری ها از ۵۶ تا ۶۰ تومان نسبت به هفته قبل گران شدند، پلی اتیلن سنگین دورانی نیز از قیمت ۴ هزار و ۱۴۶ تومان به ۴ هزار و ۲۰۴ تومان رسید.

پلی پروپیلن نساجی نیز به میزان ۱.۳ درصد افزایش نرخ داشت و از رقم ۴ هزار و ۱۷۷ تومان به ۴ هزار و ۲۳۳ تومان رسید.

برخی ازمحصولات پلیمری نیز نسبت به هفته گذشته با افت روبه رو شدند، به طوری که پلی استایرن های انبساطی با ۴.۸ درصد افت در صدر آنها قرار داشت، این کالا به میزان ۲۸۵ تومان افت قیمت داشت.

همچنین استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره نیز به ترتیب ۲.۱ و ۲.۳ درصد افت قیمت داشتند، در ادامه ABS با ۱.۴ درصد افت نسبت به هفته گذشته قرار دارد، همچنین پلی اتیلن سنگین تزریقی نیز ۱۸ تومان نسبت به هفته گذشته افت قیمت داشت.

در ادامه اپوکسی رزین مایع نسبت به هفته قبل بدون تغییر با نرخ ۸ هزار و ۲۶۰ تومان گزارش شده است.

در محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی دلار با ۱.۶ درصد رشد نسبت به هفته گذشته روبه رو شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها