بورس کالا

طی هفته گذشته، درحالی که حدود ۷۰۴ هزارتن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت، حجم معاملات انواع محصولات رشد ۱۹ درصدی را تجربه کرد، این در شرایطی است که ارزش معاملات طی هفته مذکور رشد ۴۲ درصد را به ثبت رساند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۹۲ هزار و ۷۰ تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۶۷ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۵۵ هزار تن سنگ آهن، ۲۳۱ هزار و ۸۰۴ تن فولاد، ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵ هزار و ۶۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۰ کیلوگرم طلا و ۶۰ تن روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۶۹ هزار و ۹۳۷ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۵۸ هزار و ۹۳ تن قیر، ۶۴ هزار و ۷۳ تن مواد پلیمری، ۶۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۸۶۳ تن مواد شیمیایی، ۳۲ هزار و ۱۹۰ تن گوگرد، یک هزار و ۵۸ تن روغن پایه، ۴۰ تن انواع گازها و خوراک و همچنین ۳ هزار و ۶۲۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران طی هفته مذکور، شاهد معامله ۶۱ هزار و ۹۲۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۶۳ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۳ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۷۰ هزار قطعه جوجه یک روزه و ۸ هزار و ۱۰۰ تن شکر سفید مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران هم ۷۵ تن مواد معدنی داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها