سکه

روز گذشته در بورس کالای ایران ۲۵ هزار و ۵۴۲ قرارداد آتی سکه به ارزش ۳ هزار و ۹۰۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال در بازار نقدی سکه، قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید روز گذشته در بازار تهران در حالی ۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافت که نرخ دلار، یورو و پوند نیز با رشد همراه بود.

به این ترتیب هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز گذشته با ۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته یک میلیون و ۳۶۱ هزار تومان فروخته شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۴۰۰ تومان افت نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته، یک میلیون و ۲۹۳ هزار تومان معامله شد. نیم سکه با ۴ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته ۶۸۵ هزار و ۳۰۰ تومان و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با یک هزار تومان افت، ۳۸۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. 

قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به روز مذکور ۲۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۵۰ تومان رشد، ۱۲۵ هزار تومان تعیین شد.  

همچنین روز گذشته هر ۵ سررسید آتی سکه افزایشی بودند، به طوری که در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل آبان ماه ۰.۶۳ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از ۳۹۱ قرارداد به فروش رفت.

در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید دی ماه نیز در حالی با داد و ستد ۲۸۴ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۳۹۱ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۰.۵۷ درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اسفند ماه ۹۶ نیز با رقم یک میلیون و ۴۲۷ هزارتومان داد و ستد شد که ۰.۴۶ درصد رشد داشت. در این سررسید نیز ۳۷۷ قرارداد معامله شد. 

قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۵۳۲ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۰.۵۱ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۴۶۵ هزارتومان به کار خود پایان داد. 

قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۱۰ هزار و ۴۶۷ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۰.۵ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۰۸ هزارتومان به کار خود پایان داد.

در آخر سکه در سررسید شهریور ماه سال ۹۷ که با بیشترین تعداد قرارداد مواجه شد و ۱۳ هزار و ۴۹۱ قرارداد را ثبت کرد، با ۰.۷۵ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۵۵۸ هزارتومان مورد داد و ستد قرار گرفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها