جلسه آموزشی

دوره آموزشی «آشنایی فعالین بخش کشاورزی دامغان با ساز و کار معاملات کشاورزی و گواهی سپرده کالایی در شرکت بورس کالای ایران» امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶.۰۸.۲۴ در محل سالن دانش دانشگاه جامع علمی کاربردی رسول اکرم (ص)شهرستان دامغان برگزار شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، شرکت کنندگان این دوره که به میزبانی اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان و شرکت کارگزاری سهم آشنا (کارگزار رسمی بورس کالای ایران) با موفقیت برگزار گردید، را کارمندان ادارات تعاون روستایی شهرستان های دامغان و شاهرود، اتحادیه تعاون روستایی دامغان، شاهرود و سمنان اتحادیه تعاون تولید استان سمنان و شرکت های تعاونی روستایی و اتحادیه تعاون تولید و کشاورزی شهرستان های دامغان و شاهرود تشکیل دادند.

شایان ذکر است، سرفصل های مطرح شده در این دوره آموزشی را مباحثی همچون معرفی مزایا و فرصت های حضور در شرکت بورس کالای ایران، نحوه پذیرش و ورود به بورس، تشریح فرایند خرید و فروش محصولات کشاورزی در رینگ کشاورزی و معرفی قراردادهای قابل معامله در رینگ کشاورزی شامل می شد.

همچنین قوانین و مقررات حاکم بر معاملات محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران و روش های نحوه تامین مالی از طریق حضور در این بازار از دیگر سرفصل هایی بود که برای شرکت کنندگان ارایه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها