پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز به ۲۳ هزار و ۷۶۸ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۳۰ هزار و ۵۵۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۹ هزار و ۵۸۴ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام، دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند، استایرن منومر پتروشیمی پارس و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شدند.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام با ۵۰۰ تن عرضه ۱۰۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۶۵۰ تومان رقم خورد.

همچنین دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰۰ تن عرضه ۲۲۸۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزارو ۳۵۶ تومان بود.

در ادامه استایرن منومر پتروشیمی پارس با ۵ هزار و ۱۶ تن عرضه ۵ هزار و ۹۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۶۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۹۰ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با ۱۰۰ تن عرضه ۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۳ هزار و ۱۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۵۱ تومان بود.

در همین حال دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

از سوی دیگر سودکاستیک پتروشیمی اروند با ۱۰ هزارتن عرضه ۹ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه یعنی یک هزار و ۳۱۴ تومان خریداری شد. خرید این کالا از امروز طبق اعلام بورس کالای ایران، با سهمیه بهین یاب انجام خواهد شد.

در همین حال اسیداستیک فن آوران، کریستال ملامین خراسان، دی اتانول آمین و تری اتانول آمین شازند، منواتیلن گلایکول مارون و بنزن پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها