بورس کالا

طی هفته منتهی به ۲ آذر، در حالی که حدود ۴۸۲ هزار و ۹۰۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت، که به ترتیب حجم و ارزش معاملات رشد ۷ و ۱۲ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۱۴ هزار و ۶۵۱ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۲۱۱ هزار و ۵۹۱ تن فولاد، ۲ هزار و ۷۶۰ تن مس،۳۰۰ تن کک و ۱۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۰۴ هزار و ۴۷۹ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۷۶ هزار و ۸۶۱ تن قیر، ۵۳ هزار و ۵۷۷ تن مواد پلیمری، ۴۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۸۳۷ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۷۱۳ تن روغن پایه و اسلاک واکس، ۵۰۰ تن سلاپس وکس و همچنین یک هزار و ۲۹۲ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران طی هفته مذکور، شاهد معامله ۶۲ هزار و ۶۵۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۳۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۸ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۳۷۰ هزار قطعه جوجه یک روزه و ۴ هزار و ۳۶ تن ذرت مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران یک هزار و ۱۰۰ تن روغن پالم و ۱۸ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات خالص داد و ستد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم صفری IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 0
    با سلام و تشکر بابت اطلاع رسانی ، خیلی ممنون می شم که اطلاعات را با نمودار و یا مقایسه درصدی نسبت به بازه مشخصی از سال مالی گذشته نشان دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها