بورس کالا

طی هفته گذشته در حالی حدود ۵۱۸ هزار و ۵۷۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت، که حجم معاملات رشد ۷ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۸۳ هزار و ۳۸۷ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۶۷ هزار و ۴۸۸ تن فولاد، ۵ هزار و ۷۴۰ تن مس ، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۰ تن آلومینیوم، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۳۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷۴ هزار و ۹ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۰۳ هزار و ۸۳۴ تن قیر، ۵۸ هزار و ۸۶۹ تن مواد پلیمری، ۷۱ هزار و ۵۰ تن وکیوم باتوم، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۱۶ هزار و ۹۷۶ تن مواد شیمیایی، ۹۵۰ تن گوگرد، ۴۲۰ تن عایق رطوبتی و همچنین ۹۶۶ تن روغن خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۹ هزار و ۴۵۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۷ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۳۸۵ هزار قطعه جوجه یک روزه و یک هزار و ۸۲۲ تن ذرت مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کشاورزی و ۶۹ تن ضایعات فلزی داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها