آتی سکه

 معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته (شنبه) ۳۰هزار و ۷۶۸ قرارداد برای تحویل شهریور ماه سال ۹۷ یعنی حدود ۱۰ ماه آینده منعقد کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته در مجموع ۳۴هزار و ۲۰۱ قرارداد به ارزش ۵ هزار و ۸۵۲میلیارد ریال در بازار آتی سکه بورس کالای ایران منعقد شد.

در سررسید دی ماه امسال ۵۶۸ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افزایش ۰.۱۷ درصدی به یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۱۶۸ و ۲۶۴ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با افزایش ۰.۲۹ درصدی به یک میلیون ۴۷۷هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد خ.۳۸ درصدی به یک میلیون و ۵۲۹ هزار تومان رسید.

همچنین روز گذشته در سررسید تیر دو هزار و ۴۳۳ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۳۰هزار و ۷۶۸قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم ۰.۵۷ درصد افزایش یافت و یک میلیون و ۵۸۵هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۴۱هزار تومانی و رشد ۰.۵درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها