پلیمر

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۲ و ۱۹ آذرماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره با ۵.۴ و ۵.۶ درصد رشد است.

در رتبه بعدی هم پلی استایرن های معمولی و مقاوم با رشد ۳.۹ و ۳.۳ درصدی نسبت به هفته گذشته قراردارند، پلی اتیلن سنگین بادی نیز ۲.۲ درصد نسبت به هفته قبل گران شد و به رقم ۴ هزار و ۵۵۵ تومان رسید.همچنین در ادامه پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز با ۱.۸ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارند.

در ادامه و در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن های سنگین فیلم و اکستروژن نیز روندی افزایشی داشتند به طوری که با ۱.۶ درصد رشد نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

در همین حال پلی پروپیلن های نساجی و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز روندی افزایشی داشتند، به طوری که گریدهای بطری ۱.۶ درصد گران شدند و پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی نیز نسبت به هفته قبل ۱.۲ درصد افزایش نرخ داشتند.پی وی سی ها هم با ۱.۲ درصد رشد نسبت به هفته قبل روبه رو شده و ۴۱ تا ۴۵ تومان نسبت به هفته قبل گران شدند.

کمترین رشد قیمت نیز در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن سبک فیلم با ۰.۱۱ درصد رشد قیمت است، این کالا به رقم ۴ هزار و ۷۵۳ تومان رسیده است.

در همین حال قیمت دلار نیز ۱.۳ درصد نسبت به هفته قبل گران شد و از رقم ۴ هزار و ۱۲۸ تومان به ۴ هزار و ۱۶۴ تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها