پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۵۴ هزار و۷۴۴ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پتروشیمی ۵۶ هزار و ۳۶۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۰۲ هزار و ۱۹۰ تن بود.

به این ترتیب درگروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری، پی وی سی ها و برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

در گروه پی وی سی ها، پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند با حجم ۵۰۰ تن ۷۲۰ تن تقاضا داشت، این گرید به صورت سلف و با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۷۰ تومان عرضه شد و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۷۸ تومان بود.

پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر هم با ۱۵۰۰ تن عرضه ۳۱۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۳۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۴۱ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵ پتروشیمی تندگویان با ۵۰۶ تن عرضه ۱۴۴۱ تن تقاضا داشت، این گرید به صورت سلف و با قیمت پایه ۴ هزار و ۴۴۷ تومان عرضه و با میانگین نرخ ۴ هزار و ۶۴۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L جم با ۴۴۰ تن عرضه ۲۷۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۷۸ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R این مجتمع هم با ۷۷۰ تن عرضه ۲۱۳۴ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۴ هزار و ۸۵۱ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن ها هم، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با یک هزارتن عرضه ۳۰۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۵۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۸۶ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها