شیمیایی

بررسی قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۱۹ و ۲۶ آذرماه نشان می دهد که اکثر کالاها با افزایش قیمت روبه رو شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به متانول با ۵.۱ درصد رشد است، در ادامه کریستال ملامین با ۴.۷ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل در رتبه دوم قرار دارد، این کالا به رقم ۵ هزار و ۶۹۵ تومان است.

در رتبه بعدی اسیداستیک با ۳.۶ درصد رشد نسبت به هفته قبل قراردارد، این کالا از رقم ۲ هزار و ۴۵۸ تومان به ۲ هزار و ۵۴۷ تومان رسید.

همچنین اوره صنعتی و نرمال بوتانول و اسید ترفتالیک هم روندی افزایشی داشتند، در ادامه اوره پریل، آروماتیک سنگین و در گروه گازها، برش سنگین سی اف او نیز نسبت به هفته قبل با رشد قیمت روبه رو شدند.

در ادامه دی اتیل هگزانول، ایزوبوتانول، بنزن، زایلین مخلوط و پارازایلین و اورتوزایلین نیز روندی افزایشی داشتند.

در همین حال برخی از محصولات نسبت به هفته قبل با افت قیمت روبه رو شدند، که در صدر آنها سودمایع با ۵ درصد افت قرار دارد، این کالا از رقم یک هزار و ۲۵۸ به یک هزار و ۱۹۴ تومان رسیده است، در ادامه دی اتیلن گلایکول در رتبه بعدی قرار دارد، این کالا ۱.۶ درصد نسبت به هفته قبل افت قیمت داشت و به رقم ۳ هزار و ۱۹۶ تومان رسید.

همچنین منواتیلن گلایکول نیز ۰.۴ درصد نسبت به هفته قبل کاهش نرخ داشت، این کالا از رقم ۳ هزار و ۴۷۷ تومان به ۳ هزار و ۴۶۲ تومان رسیده است.

در محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی، نرخ دلار ۰.۷ درصد رشد داشته و به رقم یک هزار و ۱۹۴ تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها