آتی سکه

تحلیلگران اینوستینگ بر این باورند که انتشار آمارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال مهمترین رویداد اقتصادی هفته آینده خواهد بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، آخرین بازنگری مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال طی روزهای آینده منتشر خواهد شد. این مهمترین رویداد  اقتصادی هفته آینده خواهد بود.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست بانک مرکزی ژاپن هستند. به نظر می رسد بانک مرکزی ژاپن در مقایسه با سایر بانک های مرکزی بزرگ جهان روند کندتری را برای متوقف کردن سیاست های پولی انبساطی در پیش گرفته است.

آمارهای رشد اقتصادی انگلیس نیز طی روزهای آینده منتشر خواهد شد تا تاثیرات برگزیت بیشتر بر اقتصاد این کشور مشخص شود. آمارهای مربوط به شاخص اعتماد تجاری آلمان و تولید ناخالص داخلی کانادا نیز از مهمترین رویدادهای اقتصادی هفته آینده به شمار می رود.

**آخرین بازنگری درباره رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال قرار است پنجشنبه منتشر شودپیش بینی می شود رشد اقتصادی آمریکا در این مدت به ۳.۳ درصد برسد. رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال به ۳.۱ درصد رسیده است.سایر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا از جمله درآمد و هزینه های شخصی نیز طی هفته آینده منتشر می شود.

فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را افزایش داده استپیش بینی می شود نرخ بهره آمریکا در سال ۲۰۱۸ نیز ۳ بار دیگر افزایش یابد.

**بعید به نظر  می رسد که بانک مرکزی ژاپن در نشست روز پنجشنبه سیاست های پولی خود را تغییر دهدبانک مرکزی ژاپن هدف تورم برای سال مالی جاری را حفظ کرده است.

بانک مرکزی ژاپن قصد دارد به هدف نرخ تورم ۲ درصدی دست یابد.

**آمارهای رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه سوم قرار است جمعه منتشر شودپیش بینی می شود رشد اقتصادی انگلیس در این مدت به ۰.۴ درصد رسیده باشد. البته این رقم نسبت به سال قبل به ۱.۵ درصد رسیده است.

بانک مرکزی انگلیس در نشست هفته گذشته خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.

** شاخص اعتماد تجاری آلمان روز سه شنبه اعلام خواهد شدپیش بینی می شود این شاخص در ماه جاری به ۱۱۷.۶ واحد رسیده باشد. این شاخص بر اساس نظرسنجی از ۷ هزار شرکت آلمانی منتشر می شود.

آمارهای نرخ تورم آلمان در ماه نوامبر نیز روز دوشنبه منتشر خواهد شدپیش بینی می شود این رقم در ماه نوامبر به ۱.۵ درصد رسیده باشد.

**آمارهای مربوط به رشد اقتصادی ماهیانه کانادا نیز روز جمعه اعلام خواهد شدپیش بینی می شود رشد اقتصادی این کشور طی ماه اکتبر به ۰.۲ درصد برسد.

منبع:پایگاه اینترنتی اینوستینگ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها