محصولات شیمیایی

امروز حجم معاملات محصولات شیمیایی به ۸ هزار و ۹۱ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۱۸ هزار و ۲۱۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۶ هزار و ۹۸۸ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، اسیداستیک، دی اتیل هگزانول، آروماتیک سنگین، دی اتانول آمین، ایزوبوتانول و کریستال ملامین با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با ۸۰۵ تن عرضه ۹۴۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۴۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو۵۶۵ تومان بود.

همچنین دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با ۱۲۱۰ تن عرضه ۲۹۴۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۲۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۹۵ تومان بود.

آروماتیک سنیگن پتروشیمی برزویه هم با ۲۰ تن عرضه ۱۰۰ تن تقاضا داشت، این کالا به صورت سلف و با قیمت پایه ۲ هزار و ۴۶۹ تومان عرضه شده بود، با قیمت ۲ هزار و ۷۱۶ تومان معامله شد.

دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم با ۲۲۰ تن عرضه ۲۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۱۸ و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۸۴۳ تومان بود.

ایزوبوتانول پتروشیمی شازند هم با ۵۵۰ تن عرضه ۷۷۳۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۲ هزارو ۸۴۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۱۳۲ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی خرسان هم با ۱۰۰ تن عرضه ۱۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزارو ۶۹۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزارو ۷۱۴ تومان رقم خورد.

در همین حال اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان، منواتیلن گلایکول ، تری اتانول آمین پتروشیمی شازند، استایرن منومر پتروشیمی پارس و منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها