بورس لندن

صبح امروز (۴ دی ماه) قیمت ۳ ماهه مس LME با افزایش ۰.۷ درصدی به ۷.۱۳۶ دلاربرتن رسید این در حالی است که مدیرعامل Pan Pacific، متوسط قیمت مس در ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ را به ترتیب ۷.۲۸۰ و ۷.۷۲۰ دلاربرتن پیش‌بینی می‌کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»بورس فلزات لندن امروز به مناسبت ولادت حضرت مسیح تعطیل است در نتیجه قیمت معاملات نقدی کشف نمی‌شود؛ اما امکان انجام معاملات سلف از طریق پورتال اینترنتی LME، امکان‌پذیر است که قیمت ۳ ماهه بازار از این طریق برای امروز اعلام شد.

بر این اساس جو حاکم بر بازار و تضعیف ارزش دلار سبب افزایش قیمت ۳ ماهه مس در معاملات صبح امروز بورس فلزات لندن شد. قیمت  قراردادهای تحویل فوریه ۲۰۱۸ در بورس شانگهای نیز با افزایش ۱.۳ درصدی به ۵۵.۰۵۰ یوان (معادل ۸.۳۷۸ دلاربرتن) رسید.

بر اساس گزارش هفتگی شورای نظارت بر بورس سلف آمریکا، افزایش خالص موقعیت‌های فروش سفته‌بازان بازار دلار سبب شد تا ارزش آن به حداقل خود از اواسط ماه نوامبر برسید. این امر حامی رشد قیمت مس بود.

ساتوشی آرای، مدیرعامل Pan Pacific بزرگترین شرکت ذوب مس در ژاپن قیمت مس را در سال‌های آتی به طور صعودی پیش‌بینی کرد. متوسط قیمت مس در سال ۲۰۱۸، برابر با ۷.۲۸۰ دلاربرتن و متوسط قیمت سال ۲۰۱۹، حدود ۷.۷۲۰  دلاربرتن پیش‌بینی شد.

این در حالی است که متوسط قیمت مس در سال ۲۰۱۷، حدود ۶.۱۰۰ دلار بر تن است. این شرکت همچنین، انتظار دارد که مصرف جهانی کاتد مس در سال ۲۰۱۸، رشد ۲ درصدی داشته باشد، در حالی که پیش‌بینی رشد تولید حدود ۱.۳ درصد است.

منبع:اخبار فلزات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها