پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران ۱۴ هزار و ۸۱۰ تن رقم خورد.حجم عرضه ها نیز ۱۸ هزار و ۴۳۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۸ هزار و ۹۴۹ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی همچنان با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.به طوری که پلی پروپیلن نساجی C۳۰S  پتروشیمی مارون با ۱۳۴۰ تن عرضه ۴۰۴۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۲۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۸۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G این مجتمع با ۲۶۴تن عرضه ۷۴۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۴ هزار و ۴۲۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۹۲ تومان رقم خورد.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی هم پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA  نویدزرشیمی با با ۱۲۶ تن عرضه ۴۴۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۸۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۹۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی هم با ۳۱۵ تن عرضه ۷۷۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۹۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۱۴۰ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N پتروشیمی مارون، پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N پتروشیمی شازند، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۶۲N۰۷ پتروشیمی لرستان وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها