سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۵۴ هزار و ۹۰۶ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۹ هزار و ۲۴ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید دی ماه امسال یک هزار و ۹۲ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد ۱.۵۸ درصدی به یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۵۴۸ و ۴۷۸ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد ۱.۵۲ درصدی به یک میلیون ۵۱۲ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد ۰.۹۲ درصدی به یک میلیون و ۵۴۵ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر ۲ هزار و ۸۷۶ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۴۹ هزار و ۹۱۲ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده با ۰.۱۴ درصد رشد کرد و یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۵۲ هزار تومانی و رشد ۰.۲۱ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها