بورس کالا

طی هفته منتهی به ۱۴ دی ماه، در حالی که حدود ۴۴۳ هزار و ۶۷۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت، حجم و ارزش معاملات به ترتیب رشد ۸ درصدی و ۱۹ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۳۳ هزار و ۸۲ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۱۲۵ هزار و ۶۰ تن فولاد، ۵ هزار و ۵۵۰ تن مس، ۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۲ هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۱۵ هزار و ۸۶۱ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۴۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۳۷ هزار و ۲۷۴ تن قیر، ۶۳ هزار و ۶۲۳ تن مواد پلیمری، ۷۴ هزار و ۳۷۵ تن وکیوم باتوم، ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۷ هزار و ۳۴۸ تن مواد شیمیایی، ۴ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۳۶۰ تن عایق رطوبتی، ۱۶۱ تن روغن پارافین وکس سنگین و همچنین ۲۰ تن آرگون خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور، شاهد معامله ۹۴ هزار و ۷۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۳۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۷۴ هزار و ۸۰۰ تن گندم، ۱۷۰ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۱۶ هزار و ۳۲۶ تن ذرت، ۲ هزار و ۷۰۰ تن روغن خام و ۷۵ تن شکر مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران ۱۰۰ تن روغن پالم و ۵۵۹ تن نخ پلی استر دادوستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها