نساجی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۲ هزار و ۳۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۴ هزار و ۶۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۸ هزار و ۶۰۹ تن بود.

به این ترتیب پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

در گروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن نساجی F۳۰G پتروشیمی مارون با ۶۶ تن عرضه ۵۲۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۱۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۹۲۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی با عرضه ۳۷۸ تن ۷۱۴ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین نرخ ۴ هزار و ۹۷۸ تومان معامله شد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با ۶۷۲ تن عرضه ۱۴۰۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳ تومان بود.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون با ۶۶۰ تن عرضه ۲۶۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۱۹۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۸۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L نویدزرشیمی با ۲۲۰ تن عرضه ۴۴ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۵ هزار و ۱۹۰ تومان مورد معامله قرار گرفت. همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZR۳۴۰R نویدزرشیمی هم با ۱۷۶ تن عرضه و ۳۳۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۸۸ تومان خریداری شد.

در همین حال در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۶۲N۰۷UV پتروشیمی لرستان با حجمم ۹۶ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۵۷۵ تومان معامله شد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰ پتروشیمی کردستان هم با حجم ۹۶ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۸۵۸ تومان معامله شد.

پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰Nپتروشیمی مارون هم با ۶۶ تن عرضه ۵۲۸ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴ هزار و ۹۹۲ تومان خریداری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها