بورس کالا

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز سه شنبه ۱۹ دی ماه، میزبان عرضه ۴۵ هزار و ۴۹۰ تن وکیوم باتوم است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور ۳۸ هزار و ۴۰۴ تن انواع مواد پلیمری، ۶۳ هزار تن انواع قیر، ۷ هزار تن لوب کات سبک، ۲ هزار و ۵۰۰ سلاپس واکس و یک هزار تن گوگرد کلوخه عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه،۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده و ۸۰ هزار و ۳۰۰ تن قیر، یک هزار تن لوب کات سبک، یک هزار تن گوگرد گرانوله و۳۰۰ تن عایق رطوبتی است.

این گزارش حاکی است، ۲ هزار تن شمش و بیلت آلومینیوم و ۵۵۰ تن سبد میلگرد، ۳۰ هزار تن تختال C در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن گندم خوراکی، ۵ هزار تن گندم دوروم، ۵ هزار و ۶۰۰ تن شکر سفید، ۱۷۰ تن عدس درشت،۶۰۰ تن روغن آفتابگردان، ۶۰۰ تن روغن سویا، ۸۰۰ تن روغن کلزا و ۱۰۶ هزار قطعه جوجه یک روزه را تجربه می کند.

علاوه براین، یک هزار و ۵۵ تن ذرت دانه ای نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۶۰۰ تن روغن پالم مالزی، ۲۰ تن کره لاکتیکی آلمان و بلژیک و یک هزار تن ورق گرم روسیه را تجربه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها