سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۹ هزار و ۲۰۶ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۳ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۳۳۲ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت ۰.۳۹ درصدی به یک میلیون و ۴۹۲ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۷۹۰ و ۱۸۲ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با افت ۰.۳۱ درصدی به یک میلیون ۵۰۹ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با افت ۰.۱۵ درصدی به یک میلیون و ۵۴۳ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر ۶۹۹ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۶ هزار و ۳۸۹ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. 

بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده ۰.۱۹ درصد افت کرد و یک میلیون و ۵۷۷ هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۲۲ هزار تومانی با ۰.۴۷ درصد کاهش بر تابلوی معاملات بودند.همچنین بهای سکه در قرارداد تحویل آبان سال آینده ۰.۸۶درصد افت کرد و یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها