شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی ۸ هزار و ۷۸۴ تن رقم خورد.عرضه محصولات ۱۹ هزار و ۳۸۸ تن و تقاضای آن هم ۲۹ هزار و ۳۶۱ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیل هگزانول، دی اتیلن گلایکول، ایزوبوتانول و زایلین مخطوط با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۲۱۰ تن عرضه ۲۸۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا۴ هزار و ۹۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۵هزار و ۵۳۴ تومان رقم خورد.دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با ۱۱۰ تن عرضه ۲۵۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۳ هزار و ۴۱۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۹۶ تومان رقم خورد.

در همین حال دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروراید و مارون هم  معامله نشدند.ایزوبوتانول این مجتمع هم با ۳۳۰ تن عرضه ۲۳۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۳۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۴۴ تومان رقم خورد.

زایلین مخطوط پتروشیمی بندرامام هم با ۵۰۰ تن عرضه ۱۱۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۸۶۹ تومان بود.کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با ۱۵۰ تن عرضه ۴۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۵ هزار و ۸۹۱ تومان مورد معامله قرار  گرفت.

اوره گرانول پتروشیمی کرمانشاه با ۲۰۰۰ تن عرضه ۱۲۰۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه یک هزار و ۱۹ تومان معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها