معاملات پلیمرها

بررسی قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۴ دی و اول بهمن ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره با ۳.۷ و ۳.۹ درصد رشد است.در ادامه پلی اتیلن سبک فیلم با ۲.۷ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل قرار دارد، این کالا از ۴ هزار و ۹۵۵ تومان به ۵ هزار و ۹۰ تومان رسید.

همچنین در ادامه پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با ۲.۴ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارند، همچنین پلی اتیلن های سبک خطی، پلی اتیلن های سنگین فیلم و بادی نیز روندی افزایشی داشته و حدودا ۲ درصد نسبت به هفته قبل رشد قیمت داشتند.

در ادامه پی وی سی ها هم به روند افزایشی خود ادامه داده و با ۱.۸ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، این کالاها از ۷۲ تا ۷۶ تومان رشد قیمت داشتند.همچنین پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم به ترتیب با ۱.۶ و ۰.۶ درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل قرار دارند.

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز روندی افزایشی داشته و با ۱.۲ درصد رشد نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، به طوری که پلی پروپیلن های نساجی ۵۸ تومان و پلی پروپیلن های شیمیایی ۶۶ تومان گران شدند.

کمترین افت قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن سنگین اکستروژن با ۰.۵ درصد رشد نسبت به هفته قبل است، این کالا از ۵ هزار و ۸۲۴ تومان به ۵ هزار و ۸۵۸ تومان رسید.در گروه محصولات پلیمری پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی و SB با افت قیمت در هفته جاری روبه رو شدند، به طوری که نسبت به هفته قبل ۲.۴ درصد ارزان شدند.

این در حالی است که قیمت دلار نیز با ۱.۳ درصد رشد نسبت به هفته قبل به رقم ۴ هزار و ۳۹۱ تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها