• ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
  • کد خبر: 1573

«گوآرانگ دسای» به عنوان مدیر اجرایی بورس کالا و طلای امارات برگزیده شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»به نقل از سنا، گوآرنگ دسای، مدیر برجسته مالی و با اصالتی هندی است که از امروز به عنوان مدیر اجرایی بورس کالا و طلای دوبی معرفی شده است.

در بیانه بورس کالا و طلای دوبی آمده است: آقای گوآرنگ دسای، یکی از اعضای تیم راه اندازی و تأسیس بورس کالا و طلای دوبی در سال 2005 میلادی بوده است و هم اکنون یکی از ایده آل ترین کاندیدها برای سمت اجرایی در این بورس خواهد بود تا دوره بعدی توسعه این نهاد با توانایی های ایشان بتواند به درستی محقق شود.

«گوآتام ساشیتال»، مدیر عامل مرکز کالاهای چندگانه دوبی (DMCC) و مدیر عامل بورس کالا و طلای دوبی در این خصوص اظهار داشت: مفتخریم که یکی از اعضای کلیدی بورس کالای دوبی به عنوان مدیر اجرایی این نهاد منصوب می شود. اعتماد به نفسی که بورس کالا از ورود ایشان به این سمت به دست خواهد آورد به طور حتم موجب رونق بیشتر این نهاد و هموار شدن مسیری برای توسعه و رشد خواهد شد.

دسای، سابق بر این مدیر عملیات در بورس کالا و طلای دوبی بوده است. گفتنی است، اکثریت سهام بورس کالا و طلای دوبی متعلق به مرکز کالاهای چندگانه دوبی(DMCC) است.

این بورس، در راستای افزایش جریان معاملاتی کالایی در دوبی از طریق فراهم آوردن بازار مناسب فیزیکی و ابزارهای متفاوت معاملاتی تأسیس شده است.

بورس کالای دوبی، یک بازاری برای معامله الکترونیکی کالا و ابزار مشتقه ارز محسوب می شود که با داشتن 267 عضو در تمام دنیا، معاملات فلزات، انرژی و ارزی را به صورت قراردادهای آپشن و فیوچر به انجام می رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها