پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز به ۱۳ هزار و ۷۲۳ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۲۲ هزار و ۸۹۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۹ هزار و ۹۹۹ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، آروماتیک سنگین، اورتوزایلین، دی اتیل هگزانول، دی اتیلن گلایکول، ایزوبوتانول، اسیدترفتالیک، اسیداستیک و زایلین مخلوط با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه با۵۰۰ تن عرضه ۷۸۰ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۳۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۰۵ تومان رقم خورد.

اورتوزایلین این مجتمع هم با ۱۵۰۰ تن عرضه ۱۶۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۸۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۲۸۷ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با ۱۲۱۰ تن عرضه ۳۲۳۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزارو ۲۵۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزارو ۷۴۴ تومان بود.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با ۱۱۰ تن عرضه ۱۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۳۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۴۷۸ تومان بود. در همین حال دی اتیلن گلایکول مروارید و مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ایزوبوتانول این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۸۹۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن۳ هزار و ۱۷۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۴۸۷ تومان بود.

از سوی دیگر اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با ۲۰۰ تن عرضه ۳۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۳۰۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۴۵۸ تومان بود.

اسیداستیک پتروشیمی فن آورانهم با ۱۰۱۲ تن عرضه ۴۳۰۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۸۰۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۸۸ تومان بود.

در همین حال امروز تری اتانول آمین پتروشیمی شازند، استایرن منومر پتروشیمی پارس و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها