پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز به ۱۶ هزار و ۳۵ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۷ هزار و ۶۸۵ تن و تقاضای آن هم ۵۸ هزار و ۱۲ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری امروز و در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی؛ پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۱۶۵۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۴۸۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۶ هزار و ۳۱ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲Cاین مجتمع هم با ۲۱۰ تن عرضه ۷۶۴۴ تن تقاضا داشت، این کالا هم با قیمت ۶ هزار و ۳۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پلی پروپیلن های نساجی هم پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با ۹۰۳ تن عرضه ۴۵۷۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۸۷۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۶۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی هم با ۳۱۵ تن عرضه ۱۷۶۴ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۵ هزار و ۳۶۶ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL رجال هم با ۴۲۰ تن عرضه ۳۰۴۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۷۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۶۶ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK این مجتمع هم با ۵۲۵ تن عرضه ۲۹۶۱ تن تقاضا داشت، این کالا با ۵ هزار و ۳۶۶ تومان معامله شد.

در همین حال امروز پلی پروپیلن شیمیایی RPX۳۴۵Sپلی پروپیلن جم، پلی پروپیلن شیمیایی ZB۵۴۵L نویدزرشیمی، پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B پتروشیمی شازند و پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها