شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۸ هزار و ۷۵۶ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۲ هزار و ۸۳۶ تن و تقاضای آن هم ۲۱ هزار و ۱۱۲ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی، اسیدترفتالیک، زایلین مخطوط، کریستال ملامین و دی اتیل هگزانول و دی اتیلن گلایکول  با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با ۱۰۰ تن عرضه ۸۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۴۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۸۹ تومان رقم خورد.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم که به صورت سلف عرضه شده بود، با ۱۰۰۰ تن عرضه ۹۴۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۸۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۵۷ تومان بود.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه ب ۱۰۰ تن عرضه ۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۶ هزار و ۸۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۶ هزار و ۱۳۰ تومان بود.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با ۱۲۱۰ تن عرضه ۲۷۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۴۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۸۶۱ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۱۶۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۴۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۰۹ تومان بود.

در همین حال اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، استایرن منومر پتروشیمی پارس، منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها